Katılım ücreti 3500 TL Son kayıt tarihi 20/05/2024
| BAŞVURU | Kredi kartı ile ödeme |
Eğitim Başlangıç ve Bitiş Tarihleri | 20/05/2024 - 11/06/2024 | Eğitim Süresi (Toplam Saat) | 16 | |
Eğitim Programını Öneren Kişi (Unvan, İsim, Fakülte, Bölüm, Anabilim Dalı) | Arş. Gör. Muhammed Ömer Faruk SELVİ, MDBF, Bilgisayar Mühendisliği, Bilgisayar Yazılımı Anabilim Dalı | |||
Programın Eğitmen(ler)i | Arş. Gör. Muhammed Ömer Faruk SELVİ | |||
Programın Dili | Türkçe | |||
Programın Türü | ☐ Yabancı dil ☒ Bilgisayar ☒ Mesleki | ☐ Sertifikalı kişisel eğitim ☐ Kurumsal eğitim ☐ Diğer (.....) | ||
Programın Hedef Kitlesi | Video oyunları veya interaktif yazılımlar geliştirmek ve bu sektöre adım atmak isteyenler
| |||
Eğitim Programına Kabul Edilecek Öğrenci Sayısı | Minimum | Maksimum | ||
10 | 50 | |||
Eğitimin Verileceği Kurum | Bursa Teknik Üniversitesi | |||
Programın Amacı | Kursiyerlere video oyunu geliştirmenin temellerini aktarabilmek
| |||
Programın Ders İçeriği | Unity ile oyun geliştirme, C# ile nesneye yönelik programlama, medya dosyalarının oyunlarda varlık olarak kullanımı, oyunlarda fizik motoru, kullanıcı arayüzü tasarımı | |||
Programın Kazandıracağı Bilgi ve Beceriler | Bu programı tamamlayan katılımcılar aşağıdaki yetenekleri kazanacaklardır: . Eğlence amaçlı video oyunları veya “ciddi oyun” kategorisine ait uygulamalar geliştirebilir ve yayımlayabilir. . 2B/3B grafiklere sahip interaktif uygulamalar üretebilir. . Yapılmış video oyunlarının çalışma prensiplerini analiz edebilir. . Görsel katkı gerektiren çeşitli projelere canlandırma veya simülasyon ortamları oluşturabilir. | |||
Program Kitabı
| - | |||
Ön Koşul (Varsa)
| Temel programlama (değişkenler, veri türleri, diziler, döngüler) ve nesne tabanlı programlama bilgileri (sınıflar, metotlar)
| |||
Ödev ve Projeler (Varsa)
| Proje (1 adet)
| |||
Eğitim Sırasında Kullanılacak Olan Bilgisayar Yazılımları ve Bu Yazılımların İzin Gereklilikleri (Varsa) | Unity Personal (Ücretsiz), Visual Studio Code (Ücretsiz, Açık Kaynak)
| |||
Diğer Uygulamalar (Varsa)
| - | |||
Eğitim Kapsamında Kursiyerlere Dağıtılacak Materyal (Varsa) | - | |||
Eğitim Sonunda Verilecek Belge(ler) | Katılım Belgesi | ☐ Evet | ☐ Hayır |
Sertifika*1 | ☒ Evet | ☐ Hayır |
*1 Aşağıdaki planlamaya göre yapılacak sınav(lar) sonunda başarılı olan öğrencilere sertifika verilecektir
Başarı Değerlendirme Sistemi | Yöntem | Adedi | Etki Oranı % |
Ara Sınavlar |
|
| |
Kısa Sınavlar |
|
| |
Ödevler |
|
| |
Projeler | 1 | 100 | |
Dönem Ödevi |
|
| |
Diğer |
|
| |
Final Sınavı |
|
|
DERS PLANI
Tarih |
Dersin Başlangıç ve Bitiş Saatleri |
Yüz yüze Eğitim | Uzaktan Eğitim (Canlı ders) | Dersin Eğitmen(ler)i | Konular | ||
Saat Sayısı /Derslik / Laboratuvar | Online Program İsmi Nedir? | ||||||
Toplam kaç ders saati? | Blok/Sınıf İsmi | Sınıf kaç kişilik? | |||||
29.04.2024 | 19:00-21:00 | 2 |
|
| Microsoft Teams | Arş. Gör. Muhammed Ömer Faruk SELVİ | Gerekli Yazılımların Kurulumu, Klavye & Mouse Girdileri, Hata Ayıklama
|
30.04.2024 | 19:00-21:00 | 2 |
|
| Microsoft Teams | Arş. Gör. Muhammed Ömer Faruk SELVİ | Komponentler, Dönüşüm İşlemleri, Oyunlarda Lineer Cebir
|
06.05.2024 | 19:00-21:00 | 2 |
|
| Microsoft Teams | Arş. Gör. Muhammed Ömer Faruk SELVİ |
Hiyerarşi, Prefablar, Temel Fonksiyonlar |
07.05.2024 | 19:00-21:00 | 2 |
|
| Microsoft Teams | Arş. Gör. Muhammed Ömer Faruk SELVİ |
Oyun Fiziği, Çarpıştırıcılar, Tetikleriyiciler |
13.05.2024 | 19:00-21:00 | 2 |
|
| Microsoft Teams | Arş. Gör. Muhammed Ömer Faruk SELVİ | Oyun Varlıklarının Yönetimi, Kullanıcı Arayüzü
|
14.05.2024 | 19:00-21:00 | 2 |
|
| Microsoft Teams | Arş. Gör. Muhammed Ömer Faruk SELVİ |
2B/3B Animasyonlar, Animasyonlarda Durum Makineleri, İnsansı Canlandırmalar (Humanoid Avatars) |
20.05.2024 | 19:00-21:00 | 2 |
|
| Microsoft Teams | Arş. Gör. Muhammed Ömer Faruk SELVİ | Işınlar ve Çizgiler, Işın Yayımı, Asenkron İşlemler, Sahne Kontrolleri
|
21.05.2024 | 19:00-21:00 | 2 |
|
| Microsoft Teams | Arş. Gör. Muhammed Ömer Faruk SELVİ | Oyunlarda Ses ve Müzik, Oyuncu Verileri ve Kayıtlar
|
Not: Temel programlama (değişkenler, veri türleri, diziler, döngüler) ve nesne tabanlı programlama bilgileri (sınıflar, metotlar)